+ ثبت آگهی جدید | ثبت نام | ورود | خانه

3,600,000 تومان تلویزیون سامسونگ سری 8 46 اینچ مدل ua46es888om گرگان

تاریخ انتشار: ۱۵:۱۵ ، شنبه، ۱۵ خرداد ۱۳۹۵
  • موقعیت:: گرگان, گلستان, ایران

تقریبا دست نخورده و نو میباشد.
ال ای دی 46 اینچ سامسونگ Samsung مدل ES8880، سری 8 ال ای دی های سامسونگ است که دارای طراحی منحصر بفرد One Design و قاب فوق باریک 5 میلی متری است و از پیشرفته ترین فناوری های روز بهره می برد.ال ای دی سامسونگ دارای قابلیت پخش فرمت سه بعدی و صدای سه بعدی است. با عینک های 3 بعدی سامسونگ می توانید تصاویر خارق العاده 3 بعدی را با دقت فول اچ دی 1080p تماشا کنید. ال ای دی 8880 سامسونگ، قابلیت تعامل هوشمند(Smart Interaction) را دارا می باشد. این قابلیت امکان کنترل کردن تلویزیون را با صدا، حرکات دست و تشخیص چهره فراهم می کند.با استفاده از قابلیت کنترل صوتی(Voice Control) می توانید تلویزیون خود را با صدای تان کنترل کنید. از طریق فناوری تشخیص صدا، برنامه کاربردی تعامل هوشمند با کنترل صوتی به صدای شما پاسخ داده و به شما امکان می دهد بدون این که دکمه ای را فشار دهید ، کارهایی از قبیل روشن کردن تلویزیون، تغییر کانال ها و دسترسی به برنامه های کاربردی را انجام دهید. با استفاده از این قابلیت می توانید دستورات خود را به میکروفن دورنی دستگاه کنترل از راه دور بگویید و یا مستقیما با تلویزیون حرف بزنید. با قابلیت کنترل حرکتی(Motion Control) ال ای دی سامسونگ می توانید تلویزیون خود را با حرکت ساده ی دست خود کنترل کنید. تعامل هوشمند با کنترل حرکتی، روش تعامل شما با تلویزیون را کاملأ تغییر خواهد داد. این عملکرد جدید به حرکات دست واکنش نشان می دهد و فرمان هایی هم چون تغییر کانال ها، انتخاب برنامه ها یا حتی پیمایش صفحات وب را اجرا می کند. با قابلیت تشخیص چهره(Face Recognition) ال ای دی 8880، می توانید با برنامه کاربردی تعامل هوشمند، به سهولت وارد سیستم Smart Hub شوید. این سیستم بی نظیر می تواند به طور خودکار چهره ی شما را بشناسد و نیاز به تایپ نام کاربری و رمز ورود با ریموت کنترل را رفع می کند. ال ای دی 8880 سامسونگ دارای قابلیت ارتقای سخت افزاری و نرم افزاری است که به شما اجازه می دهد تا عمل کرد خود را ارتقاء بخشیده و بتوانید به سرعت به ویژگی های مورد نظر در تلویزیون هوشمند خود دسترسی داشته باشید. به عنوان مثال می توانید پردازشگر دو هسته ای را به پردازشگر چهار هسته ای ارتقاء دهید که به بالا بردن سرعت عملکردهای چند رسانه ای ال ای دی شما کمک می کند.با قابلیت ارتقاء هوشمند ال ای دی سامسونگ می توانید گستره ی محتوای هوشمند قابل استفاده را افزایش دهید و بدون آن که مجبور باشید دستگاه تلویزیون جدیدی بخرید و از طیف وسیع تری از خدمات و برنامه های انحصاری سامسونگ بهره ببرید.


تلفن : 09113757957
آدرس:

تماس با فروشنده اشتراک

اطلاعات مفید:

  • پیام پلیس فتا: لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
  • هرگز پیش از دریافت کالا هزینه‌ای پرداخت نکنید. هرگز با روش پرداخت ناشناس و نا امن پرداخت نکنید.
  • از خارج کشور نه خرید کنید و نه بفروشید. از خارج از کشور خود هیچ چک نقدی را قبول نکنید.
  • این وب‌سایت در هیچ معامله‌ای درگیر نیست و هیچ پرداخت، ارسال، تضمین معامله، خدمات سپرده و یا حفاظت خریداری و یا گواهی فروشنده را مدیریت نمی‌کند. جارزنی هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

آگهی های مرتبط:

  • دوربین فیلبرداری حرفه ای fx1
    دوربین فیلبرداری حرفه ای fx1
    صوتی تصویری - اردبیل (اردبیل) - ۱:۰۶ ، چهارشنبه، ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ 3,200,000 تومان

    کارکرده - سالم - تازه سرویس شده- فرمت ضبط DV - HDV بروی نوار کوچک- ;کیف فلزی- پرژکتور و سیم برق -هد پاک کن - شارژر -به همراه دوربین میباشد

دیدگاه‌ها

    دیدگاه خود را بنویسید(پیام‌های هرزنامه‌ و توهین‌آمیز حذف خواهند شد) :


    Warning: Unknown: write failed: Disk quota exceeded (122) in Unknown on line 0

    Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/var/cpanel/php/sessions/ea-php54) in Unknown on line 0